Zagreb brend forum Zagreb brend forum ZBF.hr
  • ZBF
  • ZBF2018
    • Organizator
    • Program / Sudionici
    • Sponzori
    • Smještaj
    • Lokacija
    • B2B
  • Prijave
  • Kontakt
  • ZBF2016


Uvod u ZBF2018

  • Darko Buković, direktor ZBF-a
  • ZBF 2018
  • dr. sc. Božo Skoko
  • prof. dr. Tihomir Vranešević
  • dr. Feđa Vukić
  • Danijel Koletić, CEO Apriori World

Organizator

Detalji
ZBF 2018


Privredni vjesnik je pozornica na kojoj svi akteri gospodarstva igraju važnu ulogu.
“Glasilo gospodarstva, ali i glas gospodarstvenika” ujedno je i zrcalo u kojem se ogledavaju gospodarstvenici - kakvi jesu ili žele biti.

Usprkos povećanju broja novina iste ili slične tematike i svim trendovima pada prodaje tiskanih medija zbog snaženja digitalnih medija i brže razmjene informacija, Privredni vjesnik uspio je zadržati poziciju na hrvatskom tržištu.

Opširnije...

Program / Sudionici

Detalji
ZBF 2018

Prepoznatljivi brendovi – očita konkurentska prednost

Kakva je konkurentnost brendova na regionalnom tržištu?

Definiranje poslovnog koncepta i značenja brenda za razvoj

Kako lansirati i pozicionirati nove i odbaciti neuspjele brendove?

Utjecaj recesije na i inače niska ulaganja u brendiranje

 

SUDIONICI:

Opširnije...

Sponzori

Detalji
ZBF 2018

SPONZORSKIPARTNERSKI PAKETI:

  • glavni sponzor Zagreb brend foruma 2018
  • zlatni sponzor Zagreb brend foruma 2018
  • srebrni sponzor Zagreb brend foruma 2018
  • promotivni termin na Zagreb brend forumu 2018
  • partnerski hotel Biznis plusa Zagreb brend foruma
  • pokrovitelj Zagreb brend foruma 2018
  • partner Zagreb brend foruma 2018
Opširnije...

B2B

Detalji
ZBF 2018

Jedan od uvijek bitnih sadržaja ovogodišnjeg Zagreb brend foruma 2018. je business2business meetings.

Kroz brzo upoznavanje sa sudionicima i predstavljanje vlastitih poslovnih projekata, prostor na ZBF-u je i mogućnost da temeljem vašeg iskazanog interesa usmjeri vašu pozornosti i pozornost potencijalnih poslovnih partnera na vas, vaš proizvod, uslugu ili posebnost.

Opširnije...

Prijave

Detalji
ZBF 2018

Prijavite se za sudjelovanje na Zagreb brend forumu 2018. - učitajte i popunite Prijavni obrazac (pdf)

Akreditacije će se izdavati na temelju ovog zahtjeva, prilikom ulaska u Kongresnu dvoranu Zagrebačkog velesajma.

Opširnije u brošuri Rezervirajte datum! Save the date! (pdf)

Kontakt:
ZAGREB BREND FORUM
E-MAIL: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. | Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Privredni vjesnik d.o.o.

Kačićeva 9/I, 10000 Zagreb, Hrvatska
TELEFON +385 (0)1 56 000 01
FAKS +385 (0)1 56 000 02

 

Opširnije...

Hotel partner: Hotel Antunović

Detalji
ZBF 2018

 

Hotel partner: Hotel Antunović

Posebne povoljne cijene za goste Zagreb brend foruma:

Opširnije...

Kongresna dvorana ZV

Detalji
ZBF 2018

 

Mjesto održavanja: Zagrebački velesajam, Kongresna dvorana

Zagrebački velesajam etablirani je organizator sajmova, poslovnih i društvenih događanja sa 107 godina tradicije u neprekinutom poslovanju.

Opširnije...
Kao uvod u ZBF 2018

Riječi stručnjaka

Naši BRENDOVI tek trebaju otkriti svoju simboličku vrijednost

Naši BRENDOVI tek trebaju otkriti svoju simboličku vrijednost

Brend je obećanje i pokušaj uspostavljanja dugoročnog odnosa zasnovanog na funkcionalnoj vrijednosti ali i emocionalnoj i simboličkoj vrijednosti. Upravo na tu simboličku vrijednost treba staviti težište. Naime, “naši” brendovi u simboličkoj vrijednosti još uvijek se “traže” i tu postoji puno neiskorištenog prostora piše prof. dr. Tihomir Vranešević

Opširnije
Države poput Hrvatske moraju stvarati vlastite BRENDOVE

Države poput Hrvatske moraju stvarati vlastite BRENDOVE

Stvaranje brenda države i brendiranje njenih proizvoda smatra se danas jednim od najsnažnijih i najučinkovitijih alata za stvaranje nacionalnog bogatstva  piše dr.sc. Božo Skoko

Opširnije
Kao uvod u ZBF 2018

Riječi stručnjaka

Što je BREND i čemu bi mogao poslužiti?

Što je BREND i čemu bi mogao poslužiti?

Osnovna komunikacijska, kulturna i gospodarska karakteristika brenda jest njegovo funkcioniranje na više razina istovremeno, od svijesti/podsvijesti korisnika informacije do javne razine društvenih rituala, sve to su razine na kojima se formira brand awareness – svijest o marki piše dr. Feđa Vukić

Opširnije
Brending u digitalnom prostoru

Brending u digitalnom prostoru

Unutar komunikacijske industrije, u vremenu kada je osnovan Facebook, ne tako davno u veljači 2004., komunikacijska i oglašivačka industrija nije niti mogla sanjati da će digitalne platforme poput Facebooka, Instagrama, LinkedIna, Snapchata te Twittera postati jedan od utjecajnih i ključnih alata današnjice. piše Danijel Koletić, CEO Apriori World

Opširnije

Rezervirajte datum! Save the date!

ZAGREB BREND FORUM 2018 svim sudionicima osigurat će nova znanja, poglede, vrijednosti i trendove, nove poslovne i investicijske mogućnosti te snažno i učinkovito poslovno umrežavanje (networking).

Rezervirajte datum! Save the date! (pdf)

Sponzorski paketi (pdf)

Prijavni obrazac (pdf)

PRESS obrazac (pdf)

Galerija ZBF16

gallery
gallery
gallery
gallery
gallery
gallery
gallery
gallery
gallery

Prethodne konferencije

Zagreb brend forum 2016

Logo Footer